Hoe betaal ik mijn factuur of aanrekening?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
Dat kan met een automatische betaalmethode of handmatig via je My Viking-account (website en app), via een van de volgende methodes:
- Bancontact
- Payconic by Bancontact-app
- Mastercard of Visa
Heb je een van bovenstaande betaalmethodes gebruikt, dan wordt je betaling onmiddellijk verwerkt. Hierdoor worden eventueel geblokkeerde diensten na 30 minuten weer opgeheven. Je kunt geen papieren overschrijving krijgen bij je papieren factuur. Kies je ervoor te betalen met een overschrijving, hou er dan rekening mee dat het 3 tot 5 werkdagen duurt eer zo'n betaling verwerkt wordt in ons systeem.
Heb je Vikingpunten? Dan worden deze automatisch in mindering gebracht op je aanrekeningen of facturen. Aangezien dit automatisch gebeurt, kan je spijtig genoeg niet kiezen wanneer je Vikingpunten gebruikt om je facturen/ aanrekeningen te betalen.
Bij betwisting van je factuur/aanrekening, mail je de volgende informatie naar info@mobilevikings.be: het nummer van je factuur/aanrekening en welke kosten je precies betwist. Onze helpdesk pikt het dan verder op.
Verwante artikelen
- Waar vind ik mijn aanrekeningen/facturen?
- Hoe werkt een betaalmethode met domiciliëring, Visa of MasterCard precies?
- Wanneer krijg ik mijn factuur of aanrekening?
- Wat gebeurt er als ik mijn factuur of aanrekening van mijn mobiel abonnement niet tijdig betaal?
- Mijn rekeningnummer is al in gebruik. Hoe maak ik een betaalmethode aan?