Ik draag mijn nummer met herlaadkaart over naar een andere operator. Wat met mijn resterende belwaarde?

Wel, vanaf 3/1/2023 heb je het recht om een terugbetaling te vragen van de resterende belwaarde van het nummer dat je naar een andere operator wilt overdragen. Enkele kanttekeningen:

  • Je kunt de terugbetaling enkel aanvragen als je het nummer van de herlaadkaart in kwestie onmiddellijk overdraagt naar een andere operator. Als je het nummer stopzet, zal er geen terugbetaling van belwaarde zijn.
  • Het gaat enkel over belwaarde die je via een herlading hebt aangekocht. Een gratis bundel mobiele data van bijvoorbeeld een Viking Clan wordt niet terugbetaald.
  • Hou er rekening mee dat we van de resterende belwaarde een bedrag van € 5 in rekening zullen brengen voor administratieve kosten. Dat betekent dat een lager bedrag niet zal worden terugbetaald.
  • Je moet de terugbetaling aanvragen binnen 1 maand na de overdracht naar je nieuwe operator.
  • De terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als de belwaarde werd aangekocht: via Bancontact, Payconiq by Bancontact, MasterCard, VISA of domiciliëring.
  • Na goedkeuring van je aanvraag door Mobile Vikings zal de terugbetaling gebeuren binnen de 2 weken na je aanvraag.
  • Je kan belwaarde niet overdragen naar een ander Mobile Vikings nummer.

Vanaf 3/1/2023 kun je je terugbetaling hier aanvragen. Geef zo veel mogelijk informatie mee, dan kan onze helpdesk meteen je opties bekijken.