Ik wil checken of internet thuis op mijn adres beschikbaar is, maar ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
Resultaten
Geen resultaten gevonden.
We matchen je adres namelijk met een databank waardoor het kleinste verschil inderdaad een fout kan opleveren. Die verwerking van je adres gebeurt trouwens 100% GDPR-veilig.
Is jouw adres nieuw, dan kan het zijn dat het adres nog moet worden aangemaakt in onze database. Hiervoor stuur je een mail naar info@mobilevikings.be en voeg de officiële documenten toe waar het adres opstaat.
Is jouw adres een bestaand adres, probeer dan of deze tips helpen:
- Er is een letter in je huisnummer: bijv. Kasteellaan 7A. Die "A" moet je invoeren in hetzelfde veld als de "7" --> "7A" in één keer dus.
- Je woont in een deelgemeente: check of je de deelgemeente in plaats van de hoofdgemeente kunt selecteren. Bijv. "3910 Neerpelt" in plaats van "3900 Pelt".
Lukt het dan nog niet, neem je contact op met onze helpdesk. Jouw aanvraag komt dan bij het juiste team terecht, zij zullen dit dan verder opnemen voor jou. Geef daarbij aub zoveel mogelijk details mee.
Verwante artikelen
- Wanneer wordt mijn internetabonnement actief?
- Hoe weet ik of er een Proximus-lijn op mijn adres aanwezig is?
- Hoe verloopt een installatie bij mij thuis?
- Vóór bestelling, hoe weet ik welke internetsnelheid er bij mij thuis beschikbaar is?
- Kan ik via Easy Switch overschakelen naar Mobile Vikings internet thuis?