Ik wil checken of internet thuis op mijn adres beschikbaar is, maar ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Wel, hieronder vind je enkele tips om het opnieuw te proberen. We matchen je adres namelijk met een databank waardoor het kleinste verschil inderdaad een fout kan opleveren. Die verwerking van je adres gebeurt trouwens 100% GDPR-veilig. Tips dus:

  • Er is een letter in je huisnummer: bijv. Kasteellaan 7A. Die "A" moet je invoeren in hetzelfde veld als de "7" --> "7A" in één keer dus. 
  • Je woont in een deelgemeente: check of je de deelgemeente in plaats van de hoofdgemeente kunt selecteren. Bijv. "3910 Neerpelt" in plaats van "3900 Pelt".

Lukt het dan nog niet, neem je contact op met onze helpdesk. Jouw aanvraag komt dan bij het juiste team terecht, zij zullen dit dan verder opnemen voor jou. Geef daarbij aub zoveel mogelijk details mee.